Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]

O farmacie cum toate ar trebuisa fie

Consumul de apa inainte de masa, un truc eficient pentru slabit

07-12-2017

Slabitul poate fi considerat o ”misiune imposibila” pentru multe persoane, in special din cauza dietelor elaborate, greut de urmat pe perioada lunga. Insa, unele mici secrete pot avea urmari uriase, ajutand la eliminarea a cel putin cateva kilograme fara mult efort.

Consumul de apa inainte de masa, un truc eficient pentru slabit


Iata cateva dintre acestea:

* Beti inainte de fiecare masa cel putin un pahar cu apa, cu inghitituri mici. Insa, este preferabil sa beti doua, mai ales daca va este foarte foame si simtiti ca va vine sa devorati orice si oricat. Pe langa faptul ca apa asigura hidratarea atat de necesara corpului, se va manca mai putin la masa.

* Pentru a usura lupta cu tendinta spre ingrasare evitati si asocierile nepotrivite a alimentelor la o masa. Astfel, combinatiile de carbohidrati cu proteine, precum carne cu cartofi, paste cu branza, cereale cu lapte, paine cu oua sau orez cu peste este bine sa fie evitate. Aceste ingrediente e bine sa se consume separat, respectiv proteinele la o masa, iar carbohidratii la cateva ore distanta din cauza timpilor diferiti de digestie care perturba absorbtia si favorizeaza ingrasarea.

* Faceti miscare in fiecare zi. Activitatea fizica recomandata pentru slabit usor poate cuprinde mersul pe jos sau cu bicicleta pana la munca, jogging seara, dans sau urcatul scarilor, joaca alaturi de copii sau de animalele de companie, sporturi practicate cu prietenii, mersul la sala de fitness sau inotul. Secretul este insa ca acestea sa fie efectuate in fiecare zi, cel putin 30 de minute.

* Dormiti 7-8 ore in fiecare noapte. Somnul insuficient are drept consecinta cresterea in greutate din cauza cresterii nivelului de cortizol, dar si a cultivarii unor obiceiuri nesanatoase, precum nevoia de a rontai ceva inainte de culcare, vizita facuta la frigider in timpul noptii si consumul de alcool (cu factor important de ingrasare).

* Invatati numarul de calorii continute de alimentele pe care le consumati de obicei si cititi etichetele celor nou introduse in alimentatie. Astfel, intr-un mod foarte simplu veti sti sa depistati un posibil surplus care va duce la ingrasare.

* Renuntati la lucrurile mici pentru efecte mari. Printre acestea se numara ”economisirea” unei lingurite cu zahar, a unui praf de sare, a unei felii de paine, a unei patratele de ciocolata sau a unui pahar cu suc indulcit ori a unui biscuit.

* Inlocuiti una dintre mese cu o salata mare, saraca in calorii, nutritiva, iar intre mese serviti fructe. Astfel se construiesc obiceiurile sanatoase.

* Apelati la remedii concepute special pentru a sustine lupta cu kilogramele in plus, insa acestea este indicat sa fie administrate la recomandarea medicului.

* Evitati infometarea deoarece, in mod paradoxal, duce la ingrasare. Chiar daca pentru o scurta perioada este posibil ca astfel talia sa se subtieze, privarea organismului de hrana nu va face decat ca la terminarea acestui tip de regim organismul sa inceapa sa faca depozite pentru a contracara perioada de lipsuri.




Comentarii

Lasa-ne comentariul tau