Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]

O farmacie cum toate ar trebuisa fie

Cum puteti reduce riscul aparitiei diabetului

17-12-2014

Mancati mai sanatos, beti si faceti mai multa miscare. Mancati mai multe fructe si legume: Fiecare masa ar trebui sa contina cat de multe fructe, legume sau salata. In mod ideal, astfel incat chiar sa satisfaca complet foamea.

Cum puteti reduce riscul aparitiei diabetului


Mancati mai sanatos, beti si faceti mai multa miscare Mancati mai multe fructe si legume: Fiecare masa ar trebui sa contina cat de multe fructe, legume sau salata. In mod ideal, astfel incat chiar sa satisfaca complet foamea. Alimente cu continut scazut de grasimi: Folositi produse lactate si branzeturi in versiunile cu grasime redusa. Mancati mezeluri slabe si carne slaba - dar chiar si atunci numai cu moderatie. Cel putin o data pe saptamana ar trebui sa aveti peste la masa. Reduceti grasimile la gatit: folositi vase antiaderente, cu care se poate renunta la grasime in timpul prajirii. Practic ar trebui ca uleiul de rapita (pentru prajit) si uleiul de masline (la salate) sa inlocuiasca grasimile solide in bucatarie. Gustari sanatoase: Fast-food si gustarile de-a gata sunt bombe de calorii. Renuntati la ele. Natura ofera gustari delicioase, cum ar fi struguri, morcovi sau mere. Bauturi sanatoase: Evitati bauturile care contin zahar. Potoliti-va setea cu apa minerala, sucuri naturale amestecate cu apa minerala si ceaiuri de plante. Faceti mai multe exercitii fizice zilnic: Miscati-va zilnic 30 pana la 60 de minute. Alegeti activitatile pe care le puteti integra bine in viata de zi cu zi. Folositi drumul spre serviciu pentru antrenament: De exemplu, timpul de asteptare in statia de autobuz: strangeti alternativ fesele si muschii abdominali. Apoi leganati-va pe varfurile picioarelor. Poate ca timpul este suficient chiar pentru a merge pe jos pana in statia urmatoare. Prioritate pentru biciclete: Pentru comisioane in apropiere luati bicicleta. Pastrati-o astfel incat sa o puteti folosi oricand si mentineti-o in stare de functionare. Folositi dinamica grupului: Daca va fac placere sporturile in grup, faceti uz de acest lucru. Termene fixe de antrenament si colegii amabili va ajuta si in momentele cu motivatie redusa. Solicitati-va corect: Alegeti sporturi de intensitate usoara pana la moderata. Nordic Walking, de exemplu, este ideal. Daca transpirati cu usurinta si va puteti distra la sport, solicitarea e buna. Ramaneti permanent activ Stabiliti obiective realiste. Hotararile care nu pot fi respectate dau mustrari de constiinta si demotiveaza. Introduceti zile de actiune. De o data pana la de trei ori pe an ar trebui sa clarificati situatia si sa faceti curatenie in mod radical. Acest lucru se aplica la frigider, precum si in pivnita si camera de zi. Astfel se rup obiceiurile dvs., va capatati putere si energie pentru toate celelalte aspecte ale vietii. Pacaliti-va: Numai masurile care sunt usor de implementat pot rezista in viata de zi cu zi. De ex. pantofii de sport: daca ei stau la indemana in hol, ei vor fi foarte probabil folositi. Acelasi lucru se aplica si la continutul frigiderului: puneti alimentele sanatoase in fata, unde sunt la indemana!




Comentarii

Lasa-ne comentariul tau