Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]

O farmacie cum toate ar trebuisa fie

Dieta si nutritie

Detoxifierea de primavara

Detoxifierea de primavara

Ar fi bine ca orice om sa urmeze o mini-cura de dezintoxicare la debutul primaverii, mai ales ca exista cateva semne care indica fara dubiu suprasaturarea cu toxine a organismului: dificultate de concentrare, scadere generala a tonusului, dureri de cap, tulburari ale somnului, lipsa de stralucire a parului, unghii casante, cosuri, balonare, constipatie, limba incarcata, respiratie urat mirositoare, crestere recenta si brusca in greutate.

Dieta in lunile de primavara

Dieta in lunile de primavara

Dupa o iarna care parea ca nu se va mai termina, multi dintre noi resimtim oboseala, poate cateva kg in plus sau greata, caderea parului, constipatie sau piele uscata. Toate acestea pot fi semne ale devitaminizarii pe parcursul iernii si ale excesului de alimente bogate in calorii "goale" (neinsotite de vitamine, minerale si fibre).

Sfaturi practice pentru corectarea anemiei

Sfaturi practice pentru corectarea anemiei

De ce anemiile sunt semnalate mai frecvent in martie-aprilie? De vina pentru aceasta situatie este un cumul de factori. Pe scurt, organismul este supus in timpul iernii unui regim special: arderile metabolice sunt mai lente, aporturile de lichide, vitamine, minerale si fibre vegetale sunt mai reduse, corpul beneficiaza extrem de putin, in mod direct, de razele soarelui, hrana specifica este prea bogata in grasimi animale, miscarea in aer liber nu are caracter consecvent etc.

Administrarea vitaminelor in siguranta

Administrarea vitaminelor in siguranta

Vitaminele A, B, C, D, E, K - un cocteil de micronutrienti indispensabili bunei functionari a organismului nostru, pe care acesta nu si le poate fabrica singur. Necesarul de astfel de elemente variaza in functie de varsta, sex si etape speciale ale vietii. Nu trebuie insa sa administrati vitamine fara sa cereti sfatul medicului sau farmacistului, excesul putand genera reactii adverse nedorite.

Fructele de sezon - reale surse de sanatate

Fructele de sezon - reale surse de sanatate

Capsuni, caise, piersici, pepeni, cirese...pietele abunda in aceasta perioada in fructe zemoase, care mai de care mai frumos colorate si mai delicioase! Profitati de oferta extrem de variata si consumati-le fara retineri, caci beneficiile pe care le aduc sanatatii sunt nemasurate. Cinci portii de fructe si legume pe zi - aceasta este recomandarea nutritionistilor pentru cei care vor sa se bucure de o sanatate de fier pana la adanci batraneti. Nu doar cantitatea, am adauga noi, este importanta, ci si varietatea. Sa nu uitam ca fiecare leguma sau fruct are calitati proprii, ce ajuta atat la prevenirea, cat si la corectarea unor dezechilibre nutritionale variate, contribuind astfel la eradicarea naturala, complet lipsita de riscuri, a multiple afectiuni.

Ce-i de facut pentru a reduce nivelul colesterolului

Ce-i de facut pentru a reduce nivelul colesterolului

Cea mai mare parte a colesterolului din organism este fabricata de ficat, iar restul provine din alimentele ingerate. Asadar, prima masura si cea mai importanta in lupta cu colesterolul rau este schimbarea anumitor obiceiuri in ce priveste stilul de hranire. Colesterolul este o substanta indispensabila functionarii organismului (intra in "compozitia" membranelor celulare, a hormonilor etc.), dar care poate deveni periculoasa cand se gaseste in cantitate prea mare in circuitul sanguin.