Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]

O farmacie cum toate ar trebuisa fie

Cauta o farmacie

Cauta un produs

Lantul de Farmacii DONA isi accelereaza extinderea prin parteneriate cu antreprenori romani, sub regulile unui sistem de franciza

12-07-2016

Primele 4 farmacii detinute de antreprenori locali au fost redeschise, adoptand imaginea si principiile sistemului de franciza „Farmacia DONA” Rezultate pozitive pentru Grupul DONA in primul semestru Actionarii Grupului DONA anunta o schimbare strategica majora: extinderea printr-un sistem de franciza. Antreprenori din domeniu sunt invitati sa se alature brandului „Farmacia DONA” si sa il dezvolte impreuna, intr-un parteneriat real si echilibrat, in conditii de pastrare intacta a independentei fiecarei firme.

Lantul de Farmacii DONA isi accelereaza extinderea prin parteneriate cu antreprenori romani, sub regulile unui sistem de franciza


Actionarii Grupului DONA anunta o schimbare strategica majora: extinderea printr-un sistem de franciza. Antreprenori din domeniu sunt invitati sa se alature brandului „Farmacia DONA” si sa il dezvolte impreuna, intr-un parteneriat real si echilibrat, in conditii de pastrare intacta a independentei fiecarei firme. Partenerilor li se ofera acces la un sistem integrat pe verticala (cu activitati in achizitii, distributie engros, marketing s.a.), sub conditia respectarii stricte a regulilor care au stat la baza dezvoltarii si succesului brandului „Farmacia DONA”  de pana acum.

Primele patru farmacii francizate se redeschid oficial zilele acestea, in urma finalizarii cu succes a procesului de rebranding, dupa cum urmeaza:

Farmacia Crisen SRL: Bucuresti, Sos. Pipera nr. 31-33, bl. IVB, sector 1

Farmacia Crisen SRL: Bucuresti, Str. Nicolae Caramfil nr. 40, bl. 10B, sector 1

Farmacia 2N SRL: Alexandria, Str. Mihaita Filipescu nr. 1

Farmacia Caritas SRL: Rosiorii de Vede, Str. Rahovei, bl. L2

Urmatoarele patru farmacii partenere se afla in diverse stadii ale procesului de implementare a sistemului de franciza:

Farmacia Crisen SRL: Bucuresti, Str. Sf. Elefterie nr. 47-49, sector 5

Farmacia Crisen SRL: Bucuresti, Calea Floreasca nr. 111-113, sector 1

Farmacia Relevia SRL: Bucuresti, Sos. Iancului nr. 13

Farmacia GedaFarm SRL: Alexandria, Str. Libertatii, bl. K1

Pana la finalul anului 2016 se estimeaza francizarea a inca 20 de farmacii, procesul realizandu-se in anii urmatori intr-un ritm accelerat.

„Oferta brandului „Farmacia DONA” se adreseaza profesionistilor in sanatate si antreprenorilor romani care doresc pentru pacientii lor un nivel imbunatatit al serviciului farmaceutic, rezultate mai bune in ceea ce priveste indicatorii financiari si rezistenta sporita la intemperiile industriei.

Sistemul de franciza pe care il oferim este mult mai mult decat un simplu contract de vanzare-cumparare de marfa in grup sau unul de consultanta in afaceri, pastrand intact spiritul antreprenorial, pe care noi il consideram esential pentru succesul in aceasta piata”, a declarat Eugen Banciu, Presedintele Grupului DONA.

Partenerii care aleg sa-si desfasoare activitatea sub brandul „Farmacia DONA” primesc acces la un set de instrumente esentiale pentru dezvoltare, acumulate in multi ani de experienta si incercari: apartenenta la un brand mediatizat constant, capabil sa creasca real traficul de pacienti in farmacie, proceduri de lucru eficiente si automatizate, programe de evaluare si dezvoltare continua pentru farmacisti si asistenti, conditii comerciale avantajoase, activitati de marketing si merchandising negociate profesionist cu producatorii de medicamente si suplimente alimentare, suport pentru eficientizarea activitatii si consultanta de management.

De asemenea, farmaciile partenere pot implementa designul modern specific brandului „Farmacia DONA”, gandit special de o echipa de experti in arhitectura de retail pentru a asigura o atmosfera cat mai placuta si confortabila pentru pacienti, cu spatii si fluxuri menite sa favorizeze interactiunea acestora cu farmacistii.

„Am convingerea ca un element definitoriu, care atrage si convinge, este brandul „Farmacia DONA”, slefuit in timp cu grija si migala. „Farmacia DONA” inseamna profesionalism, seriozitate, preocupare pentru calitatea serviciilor, grija si empatie fata de pacienti. Este un bun de valoare, evaluat la peste 40 de milioane de lei, pe care il incredintam si partenerilor nostri, cu conditia respectarii intru totul a valorilor care il definesc si il diferentiaza. Urmarim sa atragem parteneri cu principii comune, interesati sa se dezvolte si alaturi de care sa construim o retea de servicii farmaceutice tot mai accesibile pacientilor, la cel mai inalt nivel de calitate. Putem reusi pe termen lung doar impreuna!”, a punctat Eugen Banciu.

„Prin parteneriatele pe care le dezvoltam, vom creste disponibilitatea serviciilor DONA, care vor fi de acelasi nivel in toate farmaciile sub acest brand, indiferent de firma care administreaza respectiva unitate. Clientii ne vor gasi mai aproape de casa lor sau de locul de munca, avand astfel acces mai usor la o gama extinsa de produse destinate sanatatii si sfaturi profesioniste. Speram ca pana la finalul anului numarul clientilor care calca pragul Farmaciilor DONA in fiecare luna sa fie mai mare de 2,5 milioane”, completeaza Presedintele Grupului DONA.

„Desi suntem foarte mandri de tot ce am realizat pana acum prin forte proprii, cu sapte unitati farmaceutice foarte apreciate de pacientii nostri si stabile din punct de vedere financiar, am considerat ca un parteneriat cu un grup de profesionisti cu multa experienta si pricepere, asa cum sunt cei de la DONA, ne-ar ajuta sa facem saltul la un nivel superior. Practic, avem sansa sa ne dezvoltam similar unui lant de farmacii puternic si sa oferim pacientilor nostri servicii farmaceutice mult imbunatatite, fara a renunta insa la independenta noastra. Ne-am bucurat sa regasim in echipa DONA multa deschidere, seriozitate si dorinta de a face lucrurile asa cum trebuie. Relatia noastra este bazata pe incredere si respect reciproc si avem toata convingerea ca impreuna vom avea succes”, a declarat doamna Farmacist Luiza Negreanu, proprietara primelor farmacii partenere, integrate recent.

Pentru intrarea in sistemul de francizare „Farmacia DONA” poate candida oricare detinator de licente de farmacie din Romania, cu experienta si seriozitate in domeniul retailului farmaceutic. Selectia se face in functie de potential si de interesul real de dezvoltare. Investitia financiara initiala variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de dimensiunea farmaciei si a nevoilor de implementare.  

Rezultate performante in primele 6 luni

Grupul de firme DONA a obtinut in perioada ianuarie-iunie o cifra de afaceri de 471 milioane de lei, cu 11,5% mai mare fata de semestrul anterior. Pentru anul 2016, cifra de afaceri vizata de Grupul DONA este  de peste 1 miliard de lei.

Un nou depozit urmeaza sa fie inaugurat la finalul anului

Noul depozit de produse farmaceutice va fructifica pe deplin expertiza de top in distributie farmaceutica, existenta in Grupul DONA. Investitia totala se ridica la suma de cca. 4 milioane de euro. Situat in localitatea Chitila, cu o suprafata totala de peste 7000 mp destinati atat spatiului de depozitare, cat si birourilor, noul depozit va fi complet automatizat la standarde europene si va asigura intreaga activitate de logistica a Grupului.

Despre Farmacia DONA

„Farmacia DONA” este unul dintre cele mai apreciate nume in comertul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita in aproape 25 de ani de activitate.

Sub marca „Farmacia DONA” functioneaza circa 300 de farmacii detinute de 7 companii, iar aproximativ 2500 de farmacisti, profesionisti in domeniul sanatatii si antreprenori romani sunt devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai inalt nivel de calitate.

Peste 2,3 milioane de romani trec lunar pragul Farmaciilor DONA, raspandite in toate judetele tarii.

Precizari legale 

„Farmacia DONA” este o marca comerciala inregistrata de catre DONA Marketing Grup SRL. Utilizatorii legitimi ai acestei marci, precum si ai tuturor marcilor, denumirilor comerciale sau simbolurilor in legatura cu „Farmacia DONA” sunt doar cei autorizati de catre DONA Marketing Grup SRL. Orice incalcare a drepturilor conferite de aceasta marca comerciala sau marcile/denumirile comerciale/simbolurile in legatura cu aceasta, conform legilor in vigoare, va obliga persoana vinovata la toate despagubirile si cheltuielile generate. 



Contact Dezvoltare Franciza:








Comentarii

Cristina U.
As dori mai multe detalii despre franciza Dona ,multumesc,farmUta Cristina

Va recomand sa sunati direct la sediul SIEPCOFAR, sau sa trimiteti un e-mail la office@farmaciiledona.ro pentru a afla mai multe informatii.

Lasa-ne comentariul tau