Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]

O farmacie cum toate ar trebuisa fie

Cauta o farmacie

Cauta un produs

Mișcare strategică la vârful DONA Marketing.

07-03-2018

Carmen Dincă preia poziția de Director de Marketing al Grupului DONA și face o infuzie de peste 20 de ani de experiență Grupul DONA o numeşte pe Carmen Dincă în fruntea operațiunilor sale de marketing. Cu o experienţă profesională de peste 20 de ani, care îmbină activitatea în companii de prestigiu din domeniul FMCG, experiența antreprenorială și know-how-ul în domeniul sănătății dobândit în cadrul unei companii locale care produce suplimente alimentare, Carmen Dincă va fi responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia DONA, în prezent unul dintre cele mai apreciate din retailul farmaceutic autohton.

Mișcare strategică la vârful DONA Marketing.


„Sunt onorat să completez echipa managerială cu un specialist cu experiența doamnei Dincă și am încredere că va avea o contribuție importantă la îndeplinirea misiunii noastre de a îmbunătăţi starea de sănătate a românilor. Dorim să atragem oameni care să mențină ștacheta profesională la cel mai înalt nivel și care să aducă un plus de valoare imaginii DONA®”, a declarat dr. Eugen Banciu, Președintele Grupului DONA.

Carmen Dincă lucrează în marketing din 1992, la Colgate Palmolive, ocupând pe rând mai multe poziţii cheie, atât în cadrul filialei din România, cât şi din Ungaria. Ulterior, a ocupat roluri de marketing în companii precum Wella România şi Coca-Cola România, iar din 1997 a intrat în echipa Wrigley - inițial România, ulterior Balkan East, până în 2009. În 2010, şi-a fondat propria agenţie de marketing.

„Sunt entuziasmată și extrem de onorată să preiau această misiune. Când beneficiarii principali ai comunicării sunt pacienții, cu nevoile și așteptările specifice, responsabilitatea este uriașă. Cu siguranţă, experienţa și colegii mei din echipa Grupului DONA mă vor ajuta să am în permanență în vedere perspectiva pacientului și să construim împreună o comunicare relevantă. În paralel, doresc să definesc o poziționare consistentă, strategică, pe termen mediu și lung a brandului Farmacia DONA”, a punctat noul Director de Marketing DONA.

Despre Farmacia DONA

Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume în comerțul farmaceutic din România, cu o reputație solidă construită în cei 25 de ani de activitate.

Grupul DONA, cu o cifră de afaceri de peste 230 milioane euro, reunește 318 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2500 de profesioniști în domeniul sănătății devotați unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ și astfel brandul Farmacia DONA să devină cel mai cunoscut, iubit și respectat nume de farmacie din România.

Peste 2 milioane de oameni trec lunar pragul Farmaciilor DONA, răspândite în toate județele ţării. Lista integrală a unităților poate fi consultată aici




Comentarii

Lasa-ne comentariul tau