Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]

O farmacie cum toate ar trebuisa fie

O silueta de invidiat

20-05-2015

Secretul unei siluete frumoase, care se mentine in timp, consta in echilibrul dintre cantitatea si calitatea hranei si ritmul in care organismul consuma energia acumulata din alimente. Prin urmare, hrana trebuie sa fie sanatoasa, iar ritmul de viata, dinamic si frumos!

O silueta de invidiat


Indiferent de varsta, miscarea este esentiala: mersul pe jos, plimbarile cu bicicleta, inotul, alergarea, dansul, programele de Pilates si gimnastica aerobica sunt cei mai buni prieteni ai siluetei, alaturi de hidratarea corespunzatoare. Aceasta ecuatie ridica si problema importantei somnului si a evitarii stresului, pe langa ofaptul ca hrana zilnica trebuie fractionata in trei mese principale si doua gustari (de circa 200-250 de calorii). Exista insa anumite alimente care pot grabi arderea grasimilor.

- Placerea unui mic desert nu trebuie neaparat reprimata daca acesta se consuma, cand si cand, dimineata, cand metabolismul este mai dinamic, carbohidratii din dulciuri oferind energie. Alimentele rafinate au insa o valoare calorica considerabila, astfel ca trebuie evitat consumul frecvent. 

- Produsele lactate sunt bogate in calciu, dar si in grasimi, insa cele dietetice, semidegresate, nu vor face niciun rau siluetei si-ti vor oferi si proteine de calitate.

- Carnea de pui sau de curcan este mai slab calorica si consumata rece obliga organismul sa arda mai multe calorii pentru digestie.

- Supele si ciorbele (fara grasime) sunt foarte sanatoase.

- Pentru un aport de energie, mai ales spre a sustine efortul fizic, se recomanda consumul moderat de oleaginoase: nuci, alune, migdale, fistic etc. 

- Merele reprezinta un desert si o gustare ideala, deoarece in coaja lor se gasesc substante cu rol de a arde mai rapid grasimea, mai ales cea de pe abdomen. 

- Consumul zilnic a unui pahar cu suc de fructe, citrice in special (grapefrut, portocale etc), contribuie semnificativ la arderea caloriilor si la accelerarea metabolismului.

- Acizii grasi Omega 3 din unele sortimente de peste (somon, macrou, sardine) regleaza nivelul de leptina (hormon produs in tesutul adipos).




Comentarii

Lasa-ne comentariul tau