Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]

O farmacie cum toate ar trebuisa fie

Cauta o farmacie

Cauta un produs

Premieră în piața locală de retail farmaceutic: Rețeaua de Farmacii DONA face public primul raport anual asupra acțiunilor de responsabilitate socială realizate în 2016

30-10-2017

 Circa 65 milioane de lei, valoarea taxelor achitate în 2016  Peste 1 milion de lei investiți în programe de pregătire pentru angajați în ultimii 3 ani  Ore suplimentare efectuate în 2016: mai puțin de o oră pe săptămână la nivelul întregului Grup  Fiecare angajat din farmacii a beneficiat, în medie, de 9,25 zile libere/lună (nu sunt incluse zilele de concediu anual)  Peste 34.000 de pacienți au beneficiat anul trecut, din partea Farmaciilor DONA, de monitorizări ale unor parametrii de sănătate

Premieră în piața locală de retail farmaceutic: Rețeaua de Farmacii DONA face public primul raport anual asupra acțiunilor de responsabilitate socială realizate în 2016


Farmacia DONA, unul dintre cele mai mari lanţuri de farmacii din piaţa locală, a anunțat lansarea primului raport de responsabilitate socială, acesta fiind, totodată, și primul din retailul farmaceutic autohton, realizat în conformitate cu standardele de raportare GRI – G4 (Global Initiative Report).

Raportul prezintă contribuția Farmaciilor DONA la o dezvoltare durabilă a societății și economiei românești, în beneficiul sănătății pacienților români, făcând o radiografie a activităților derulate în 2016 la nivelul întregului Grup DONA pe trei piloni principali: performanța financiară și impactul în mediul de business și economic, implicarea socială și responsabilitatea față de angajați și pacienți.

DONA, o afacere sigură și durabilă, cu capital integral românesc

În cei 25 de ani de prezență pe piața de retail farmaceutic, DONA a devenit un model de business, optimizat din punct de vedere operaţional, cu know-how consistent, instrumente şi proceduri de lucru eficiente. DONA este unul dintre Grupurile cu capital integral românesc care contribuie semnificativ la PIB-ul României. În 2016, valoarea taxelor achitate statului român s-a ridicat la circa 65 milioane de lei.

DONA, un formator de profesioniști pe piața farmaceutică

De-a lungul timpului, DONA a investit constant în formarea personalului său din farmacii, impunând un standard de pregătire pe piața farmaceutică. În ultimii trei ani, compania a investit 1 milion de lei în programe de training ajustate nivelului de experienţă şi obiectivelor profesionale stabilite pentru fiecare angajat. De asemenea, DONA alocă resurse importante instruirii și formării tinerilor absolvenți din domeniul farmaceutic. La nivelul anului 2016, echipa DONA reunea 2.313 angajați, dintre care 1.050 sunt absolvenți de studii superioare. În prezent, DONA are aproximativ 2.500 de angajați.

DONA, 25 de ani de grijă pentru pacienți

Preocuparea continuă pentru îmbunătățirea experienței pacienților în farmaciile sale reprezintă un aspect esențial în politica de sustenabilitate DONA. În 2016, compania a implementat, în premieră pentru retail-ul farma autohton, un sistem centralizat de realizare a comenzilor în farmaciile proprii. Aceasta este una dintr-o serie complexă de schimbări implementate de lanțul farmaceutic în ultimii ani din dorința de a optimiza experiența pacienților în farmacii.

Mai mult, compania face eforturi constante de a facilita accesul acestora la produse, servicii şi consiliere farmaceutică de calitate prin intermediul celor peste 300 de farmacii distribuite la nivel naţional, prin programul non-stop sau prelungit în tot mai multe unităţi, printr-un portofoliu variat de produse și sfaturi utile din partea echipei de profesionişti DONA. În 2016, rețeaua de farmacii a derulat numeroase campanii de prevenţie, informare şi monitorizare dedicate pacienţilor, cu rolul de a veni în sprijinul lor şi de a le îmbunătăţi starea de sănătate.

Acțiunile DONA din 2016 pentru pacienți, în cifre:

Peste 2.000 de pacienți și-au monitorizat densitatea osoasă în Farmaciile DONA

Mai mult de 3.000 de pacienți cu beneficiat de măsurarea gratuită a tensiunii arteriale

Circa 6.000 de produse sănătoase distribuite în cadrul campaniei „Coșul cu produse pentru diabet”

Aproximativ 23.000 de pacienți au beneficiat  de testări ale glicemiei

1,2 milioane de reviste DONA Info distribuite gratuit

Raportul de Sustenabilitate al Farmaciilor DONA (2016), în forma completă, este disponibil pe: aici



Despre Farmacia DONA

„Farmacia DONA” este unul dintre cele mai apreciate nume în comerțul farmaceutic din România, cu o reputație solidă construită în cei 25 de ani de activitate.

Marca “Farmacia DONA” reunește peste 300 de farmacii deținute de 9 companii antreprenoriale cu capital privat românesc, a căror cifră de afaceri a fost de 966 milioane lei la finele lui 2016, și peste 2.500 de profesioniști în domeniul sănătății devotați unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

Peste 2,7 milioane de oameni trec lunar pragul Farmaciilor DONA, răspândite în toate județele ţării. Lista integrală a unităților poate fi consultată aici.



Precizări legale

DONA®, Farmacia DONA®, DONA Marketing® și orice elemente ale brandului DONA sunt înregistrate și deținute de către DONA Marketing Grup S.R.L. ca mărci și desene industriale. Utilizatorii legitimi ai acestor mărci și desene industriale, precum şi ai mărcilor, desenelor, denumirilor comerciale sau simbolurilor în legătură cu DONA®, Farmacia DONA® sunt francizații societății DONA Marketing Grup S.R.L. (farmaciile care desfășoară activitatea sub denumirea „Farmacia DONA”), precum și toți cei autorizaţi în acest sens de către această societate. DONA Marketing Grup S.R.L. este proprietarul tuturor elementelor de proprietate intelectuală /  industrială referitoare la brandul DONA.

Încălcarea oricărui drept, prerogativ și / sau interes legitim, menționate sau nu în prezenta informare și / ori care decurg din lege, fără a se limita la actele normative care reglementează materia proprietății intelectuale / industriale și materia confidențialității și secretului comercial, este de natură să atragă răspunderea persoanei culpabile, în condițiile legislației românești și a celei europene și internaționale aplicabile și pe teritoriul României.


 




Comentarii

Lasa-ne comentariul tau