Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]

O farmacie cum toate ar trebuisa fie

Cauta o farmacie

Cauta un produs

Rețeaua de Farmacii DONA aniversează 25 de ani de prezenţă pe piaţa de retail farmaceutic

10-10-2017

Farmacia DONA, unul dintre cele mai mari lanturi de farmacii din piata locala, implineste 25 de ani de la infiintare. Companie cu capital integral romanesc, al carei pachet majoritar de actiuni este detinut de Eugen Banciu, DONA a devenit un reper in industria farmaceutica din Romania si un brand apreciat si respectat de romani.

Rețeaua de Farmacii DONA aniversează 25 de ani de prezenţă pe piaţa de retail farmaceutic


Farmacia DONA, unul dintre cele mai mari lanturi de farmacii din piata locala, implineste 25 de ani de la infiintare. Companie cu capital integral romanesc, al carei pachet majoritar de actiuni este detinut de Eugen Banciu, DONA a devenit un reper in industria farmaceutica din Romania si un brand apreciat si respectat de romani.

Pe parcursul celor 25 de ani, reteaua farmaceutica s-a extins in mod constant si sanatos, ajungand in acest an la peste 300 de unitati. In fiecare luna, peste 2,7 milioane de pacienti au acces la servicii farmaceutice la cel mai inalt nivel de calitate, o gama variata de produse si servicii, si consiliere de specialitate oferite de o echipa de 2.500 de profesionisti in sanatate.

„Am inceput cu o farmacie si astazi lantul de Farmacii DONA reuneste peste 300 de unitati. Prezenti timp de 25 de ani pe o piata marcata de incertitudini si plina de provocari, am demonstrat ca DONA este o constructie de business solida, bine organizata, optimizata din punct de vedere operational, cu know how consistent, instrumente si proceduri de lucru eficiente, care asigura baza pentru o dezvoltare sanatoasa si sustinuta, pe termen lung”, a declarat Eugen Banciu, Presedintele Grupului DONA.

DONA este una dintre cele mai vechi companii de pe piata locala de retail farmaceutic din Romania, cu o contributie importanta la maturizarea si modernizarea acesteia. In 2014, a demarat un proces amplu de redecorare si reamenajare a unitatilor sale cu un concept de retail modern si original, special conceput pentru a imbunatati experienta pacientilor in farmacii. Noul concept de design DONA pune in prim plan pacientul, faciliteaza o comunicare mai apropiata cu farmacistii si ofera mai mult confort si intimitate prin reorganizarea spatiilor de expunere si a punctelor de interactiune.

O alta schimbare strategica majora a avut loc anul trecut atunci cand lantul farmaceutic a anuntat ca va continua planurile de extindere prin intermediul unui sistem de franciza, devenind un model de business deschis catre antreprenorii locali din domeniu care vor sa se alature si sa isi consolideze afacerea sub un brand puternic si cu un sistem eficient, integrat pe verticala. In prezent, 16 farmacii partenere in sistemul de franciza isi desfasoara activitatea sub umbrela DONA. Compania va continua sa se dezvolte, atat in mod organic, cat si prin dezvoltarea parteneriatelor in sistem de franciza.

Prin consolidarea retelei de farmacii, prin programul non-stop sau prelungit in tot mai multe unitati, dar si prin numeroasele campanii de preventie, informare si monitorizare derulate de-a lungul timpului, Farmacia DONA isi propune sa imbunatateasca starea de sanatate a pacientilor care ii trec pragul.

Campania “Sarbatorim 25 de ani DONA”

Cu ocazia aniversarii, Farmacia DONA a lansat campania “Sarbatorim 25 de ani DONA” prin care ii invita pe pacienti sa sarbatoreasca alaturi de companie acest moment de referinta. Campania se va derula pana pe 26 noiembrie, in toate Farmaciile DONA, iar pacientii care achizitioneaza produse vor putea castiga zeci de mii de premii acordate pe loc sau prin tragere la sorti.„Brandul DONA este astazi sinonim cu un serviciu farmaceutic de cea mai inalta calitate. Aceasta realizare nu ar fi fost posibila fara implicarea si pasiunea intregii echipe de profesionisti DONA, carora le multumesc. Fiecare dintre ei este mandru si constient de responsabilitatea profesiei de farmacist. Impreuna, ne straduim sa oferim pacientilor nostri cea mai buna experienta si sa devenim primul lor sprijin in intretinerea sanatatii, frumusetii si in managementul tratamentului medical. Nu in ultimul rand, vrem sa le adresam multumiri tuturor pacientilor care ne-au acordat increderea lor si ne-au sustinut in misiunea pe care ne-am asumat-o in urma cu 25 de ani si care a ramas neschimbata – aceea de a imbunatatii starea de sanatate a romanilor”, a declarat Eugen Banciu, Presedintele Grupului DONA.

Despre Farmacia DONA

„Farmacia DONA” este unul dintre cele mai apreciate nume in comertul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita in cei 25 de ani de activitate.

Marca “Farmacia DONA” reuneste 300 de farmacii detinute de 9 companii antreprenoriale cu capital privat romanesc, a caror cifra de afaceri a fost de 966 milioane lei la finele lui 2016, si peste 2.500 de profesionisti in domeniul sanatatii devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai inalt nivel calitativ.

Peste 2,7 milioane de oameni trec lunar pragul Farmaciilor DONA, raspandite in toate judetele tarii. Lista integrala a unitatilor poate fi consultata aici.

Precizari legale

DONA®, Farmacia DONA®, DONA Marketing® si orice elemente ale brandului DONA sunt inregistrate si detinute de catre DONA Marketing Grup S.R.L. ca marci si desene industriale. Utilizatorii legitimi ai acestor marci si desene industriale, precum si ai marcilor, desenelor, denumirilor comerciale sau simbolurilor in legatura cu DONA®, Farmacia DONA® sunt francizatii societatii DONA Marketing Grup S.R.L. (farmaciile care desfasoara activitatea sub denumirea „Farmacia DONA”), precum si toti cei autorizati in acest sens de catre aceasta societate. DONA Marketing Grup S.R.L. este proprietarul tuturor elementelor de proprietate intelectuala /  industriala referitoare la brandul DONA.

Incalcarea oricarui drept, prerogativ si / sau interes legitim, mentionate sau nu in prezenta informare si / ori care decurg din lege, fara a se limita la actele normative care reglementeaza materia proprietatii intelectuale / industriale si materia confidentialitatii si secretului comercial, este de natura sa atraga raspunderea persoanei culpabile, in conditiile legislatiei romanesti si a celei europene si internationale aplicabile si pe teritoriul Romaniei.



 



Comentarii

Dana D.
Buna ziua! Mama mea IANCU OCTAVIA din Petrosani a fost sunata saptamana trecuta ca este castigatoarea unui tensiometru pe care sa-lridice de la farmacia unde a facut cardul . De atunci intrebam la cele 2 farmacii din oras in fiecare zi dar nici urma de tensiometru. SA FIE O GLUMA ? VA BATETI JOC DE PERSOANELE IN VARSTA?

Nu pot sa va dau un raspuns la aceasta intrebare. va recomand sa trimiteti un e- mail la office@farmaciiledona.ro.

PANTAZI C.
Buna ziua, Cum se participa la concurs? Este suma minima? Cu multumiri.

va recomand sa solicitati mai multe informatii fie direct in farmacii, fie prin e-mail la office@farmaciiledona.ro

Lasa-ne comentariul tau