Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]

O farmacie cum toate ar trebuisa fie

Studiu: Barbatii romani, din ce in ce mai atrasi de produsele de ingrijire a fetei

15-01-2015

Un studiu efectuat pe un esantion de 826 de respondenti cu varste cuprinse intre 18 si 60 de ani, rezidenti in mediul urban si utilizatori de internet a scos la iveala ca 4 din 10 barbati romani folosesc în prezent produse de ingrijire a tenului.

Studiu: Barbatii romani, din ce in ce mai atrasi de produsele de ingrijire a fetei


68% dintre românii din mediul urban au folosit în ultimele 3 luni produse de îngrijire a tenului. Studiul realizat de Exact Cercetare și Consultanță în decembrie 2014 releva faptul că peste 4 din 10 bărbați de la oraș folosesc produse de îngrijire a tenului (44%). În ceea ce privește utilizatorii de gen feminin, penetrarea produselor destinate îngrijirii tenului este în acest moment de 93%. 

Tinerii cu vârste cuprinse între 18-29 de ani sunt principalii consumatori (76%) dar raportându-ne la nivelul de educație al respondenților, se constată diferențe semnificative între categorii. Astfel, dacă dintre cei cu un nivel înalt de educație, 75% folosesc produse destinate îngrijirii tenului, așa cum era de așteptat, în categoria celor cu un nivel de educație mediu și scăzut, se constată o utilizare în procent de 62%. 

Crema hidratantă, folosită de 77% dintre femeile din mediul urban

Analizând tipurile de produse de îngrijire a tenului pe care femeile le folosesc, crema hidratantă se situează la nivel național pe prima poziție (77%), fiind urmată de lapte/loțiune demachiantă (65%), loțiune tonică (46%), măști de față (45%) și cremă nutritivă (43%).

Dacă analizăm din perspectiva regiunilor țării gradul în care femeile consumă produse de îngrijire a tenului. Astfel, oltencele sunt cele care consumă în cel mai ridicat procent laptele/loțiunea demachiantă (84%), cu aproape 20% mai mult comparativ cu media națională. 

Aftershave-ul, utilizat de 86% dintre bărbații de la oraș

Aftershave-ul este produsul pe care 86% dintre barbatii din mediul urban îl utilizează. Pe locul al doilea se regăsește gelul destinat curățării tenului (38%), urmat de gelul/crema/emulsia hidratantă (36%). 

În cazul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-29 de ani, gelul destinat curățării tenului este utilizat în procent de 59%, cu peste 20% mai mult comparativ cu media națională. Pentru această categorie de vârstă, crema regenerantă se situează pe cea de-a treia poziție, cu un procent de 39%, cu 14% mai mult comparativ cu media națională. Pentru categoria de vârsta 40-60 de ani, se constată o utilizare a emulsiei hidratante în procent de 48%, cu 12% mai mult față de media națională (36%).  

Cele mai folosite mărci destinate îngrijirii tenului: Nivea – în top

Nivea conduce clasamentul preferințelor consumatorilor de produse pentru îngrijirea feței: 44%. Avon ocupă cea de-a doua poziție (38%), fiind urmat de Dove (26%) și Yves Rocher (22%). Bărbații folosesc marca Nivea într-o măsura mai mare decât femeile: 56% / vs / 38%. La rândul său, marca Dove este utilizată mai mult de persoanele cu un nivel de educație mediu și scăzut: 32% dintre cei aparținând acestei categorii optează pentru marca mai sus amintită / vs / 21% dintre persoanele cu un nivel înalt de educație. Același lucru se poate afirma și în cazul mărcii Nivea, 49% dintre cei cu un nivel de educație scăzut alegând să folosească acest brand / vs / 39% dintre cei cu un nivel înalt de educație. 

În București se remarcă o orientare a consumatorului către Elmiplant, 30% dintre bucureșteni făcând această alegere / vs / 21% media națională.

Mărcile de îngrijire a tenului pe care consumatorii intenționează să le achiziționeze la următoarea ocazie de cumpărare

Nivea se situează tot pe primul loc atunci când privim spre intențiile de cumpărare ale consumatorilor: 33%. Urmează Gerovital și Avon, cu 22%, respectiv, 21% și Yves Rocher și Dove, ambele cu 20%. Diferențe se constată pe categoriile de gen, bărbații fiind mai orientați către: Nivea (48% / vs / 33% media națională), Gerovital (27% / vs / 22% media națională), Avon (28% / vs / 22% media naționala), Dove (27% / vs / 20% media națională). 




Comentarii

Lasa-ne comentariul tau